Cumartesi, Temmuz 07, 2012

20'nin Sonuna Geldim!

Bugün Cumartesi, 7 Temmuz.
20 yaşımı doldurduğum, normal günlerden bir tanesi. Evet, bugün benim doğumgünüm! Yihhuu! Kızlar, dans, eğlence falan görmen lazım -demek isterdim.
Sabah biraz geç uyanıyım dedim hatta uyanmıyım en iyisi şeklinde dönüp durdum yatakta. Facebook'ta ilk doğumgünü mesajını Felijom bebekim attı. Ben de saçma sapan yorumlar ve cevaplar vermeyi seviyorum, kusura bakmayın gençler. Mesela Heidi, oy Heidi, can Heidi.
-Doğum günün kutlu olsun :) diyip gülmüş sonunda. Benim cevabım ise
-Neden?!asişdlasdş :D şeklinde oldu.
Altında şaka olduğunu anlayacak insanlara şakalar yaptım, bugünü biraz daha yara almadan atlatmak için euheuhe!
Facebook mesajlarını falan geçtim, kendi duvarımda delirdim resmen. Eğleniyorum kendi çapımda ehehe! Kutlama falan yok, kardeş pasta getirsin de adettendir keselim. Çikolatalı pastalar bayatlıyor, ekşiyor buralarda sıcaktan mı neden anlamadım. Meyveli getirsin bakalım.
Tv'yi açtım arkaplanda manyak şarkılar dönüyor ;
Funda Arar - Yok Yok, ilk defa dinlemiyordum denk geliyordu. Klibi ilk defa görüyordum, Funda Arar delirmiş, güzelleşmiş. Klip de eğlenceli olmuş.
Rastgele şarkılarda rastgele gelen Senin şu halin bilmem neye talim diye başlayan Murat Dalkılıç, klipte bir kadın var, aaaa aaaha aaaa ahah allaaaaah! diye bağıran aslan out, bu hanımkızımız in. Erotizm evimizde, erotizm her yerde, sokakta caddede.
Şimdi de oturmuşum böyle, şu şekilde dicem de nasıl? Laptop kucakta, ayak uzatılmış, kapri giydim yıllar önce annem almıştı ortaokula falan gidiyorduk o zamanlar. Şimdiki hali bile uzun olmasına rağmen o zamanlarda nasıl giyiyorduk? Anne, sanırım seneye giyer politikasını sen bir adım ileri değil de 6-7 yıl sonra giyerler ne de olsa gibi bişiy yapmışsın, iyi ki yapmışsın canımsın. Laptop'ta LinkinPark, tek kişilik  doğum günü partimle birlikte mutlu olmaya çalışıyorum.
Sizden ricam doğum günümü kutlamayın, ne cevap vereceğimi şaşırıyorum alışık değilim.

22 yorum:

Turgut U. dedi ki...

Sırf şaşır diye, başka niyetim yok yani. Doğum günün kutlu olsun :)

Adsız dedi ki...

Nepenthe, bu çok acımasızca oldu! :) Teşekkür edilir bu tip durumlarda. Teşekkürler! :)

Cessie dedi ki...

Ben genelde şöyle linkler veririm doğum günü olana:
http://www.youtube.com/watch?v=k4SLSlSmW74

HuYsUz dedi ki...

niye doğdun len b.k mu vardı? :D

Adsız dedi ki...

Cessie, onu ben de yapıyordum ama her zaman değil. Iııı, ne diyebilirim !? :D Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Huysuz, çılgınsın :D Ben de istemiyordum açıkçası, doğum zor olmuş anlattıklarına göre :')

reyhane dedi ki...

Nice güzel yaşlara

Entel Karınca dedi ki...

Dostummm!
Doğum günün kutlu olsun. Blog dünyasının bana kazandırdığı değerli kişilerden birisin. Seni tanıdığım için gerçekten çok şanslıyım. Bana çok şey kattın dostluğunla. Yeni yaşın sana güzel şeyler getirsin. Hep mutlu ol. Bu şarkı da doğum günü hediyen olsun
http://www.youtube.com/watch?v=CS5gr3T2gPI
Umarım beğenirsin. İyi ki varsın ^_^

Adsız dedi ki...

Reyhane, teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Dostum! Sağol, şarkı çok güzel :) Bu kadar güzel şeyin üzerine ne yazabilirim ki? İşte bu yüzden şaşırıp kalıyorum ben :')

MariPoSa dedi ki...

18'den sonra kutlanan bütün doğum günleri saçma gelir bana , 18 'den sonra başlar ya hani sorumluluktur sen büyüdün artıkla başlayan cümleler kısca yaşlanma başlar insan ve her sene daha bir yaşlanıyorken ölüme daha da yaklaşılıyorken ne diye bu gün kutlanır anlamış değilim.
Neyse bu konuda ayrıntılı olarak yaklaşık bir on gün sonra doğum günü yazım olarak blogumda yer vermeyi düşünüyorum fazla uzatmaya gerek yok :)
Herkes bir şarkı paylaşmış ben de paylaşayım dedim bakalım beğenecek misin http://www.youtube.com/watch?v=gIEwhtUNTck
(Feist'i severim daha önce bu şarkısını blogumda paylaşmıştım zaten :) )

Adsız dedi ki...

Saçmalık olmasa da biraz garip diye değerlendirebilirim kendi açımdan. Az önce kestiğim pasta kutlama havasında değildi sadece karnımı doyurmak için bir iki dilim yedim iyi oldu ehe :)
Ölüme daha yakın olmak? Bu tartışılır, zamanı belirsiz olan bir şeye yaklaşmamız da mümkün değil tabii :)
Teşekkürler yorumun için Feist Caught a Long Wind i çok severim bu videoyu görmemiştim, çok anlamlı teşekkürler :)

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

O zaman bu hafta sana hediye gelir:D

Adsız dedi ki...

Yeaaa yapma acaip mahçup falan oluyorum :') Ablacim hep sen mi hediye göndercen? :') gerçekten gerek yok masraf yapma benim yüzümden, hem kargocular atletle geliyor :D

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Samimi ortam daa ne:D Atlet falan uhea.

glennis. dedi ki...

ahahah :D
can heidi demek ^^ yerim.
of ya 21 beeee 21 laaağn.

Adsız dedi ki...

Tabii canım, nerdeyse, abicim sen gel bir iki tek atalım dicem ehuaheu :D

Adsız dedi ki...

21 mi oldum? Neaaay 21 mi? Allahım çocuk gibi davranmak ancak kilitli kapılar ardında desene! Can Heidi :')

Poliganum dedi ki...

geç oldu biraz ama kutlu olsun:) niceeee yıllara :))

Adsız dedi ki...

Teşekkürler :))

Adsız dedi ki...

Ameliyat uğruna pcden uzak kaldığım süreçte kaçırmışım eşekçim.

Nice mutlu yaşlarına olsun.

Ben 21'e adım adım ilerliyorum. Sonra 22, 23 derken 30 olmuşuz...Yaşlanıyoruz :(

Adsız dedi ki...

Teşekkürler pastel :)