Perşembe, Ağustos 09, 2012

High Fidelity -Film-


İçinde müzik olan filmleri seviyorum ama müzikal dediğimiz şeyler konusunda seçiciyim ben. Bu film müzikal değil. Müzikli-film ya da teknik anlamda adı her neyse. Kültür adına tek bir damla kırıntım yok, terimler konusunda. John Cusack oynamış, ben de izlemişim. Çok hoştu film, romantik kısmı ağır basmış olsa da güzeldi. Buna rağmen güzeldi hatta çünkü romantizm ve o tür şeylerin film içinde olmasının gerçekçi olduğunu düşünmüyorum. Bu filmde durum farklıydı, o kadar gerçekti ki, filmdeki adıyla Rob(John Cusack) kameraya bakıp size eski sevgilililerinden bahsediyor. Bahsederken de ayrıntıları sizi sıkmadan anlatıyor, teker teker. Flashbackler yaşatıyor, Barry(Jack Black) adındaki arkadaşı da işin komedi tarafıydı. Acayip eğlendim diyemem ama dediğim gibi, müzikli-romantik-komik.
Kendime not : Catherine Zeta-Jones'u gördüğünde, kaç yaşında olursa olsun, tereddüt etmeden dudaklarına yapış. Aynen şu şekilde :') :

Ya da şu şekilde de olabilir T_T, bu kadını seviyorum! 

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

henüz bu filmi dün indirdim ve en kısa zamanda izlicem :)

Adsız dedi ki...

Tek başına izleme :)
Bundan önceki yazimdaki film daha eğlenceli ;)

Adsız dedi ki...

adam haklı beyler bayanlar! high fidelty yahşi film. müzikal vs hiç hazetmeme rağmen bir öneri üzerine izlemiştim 2-3 önce. çok ama çok beğenmiştim. hem komik hem romantik. hem müzikleri güzel. izleyen pişman olmaz üstüne dua eder bize.evet.

Adsız dedi ki...

Fahimbey, o zaman izlemediyseniz the Boat That Rocked tavsiye edilir.

Adsız dedi ki...

not ettim. okudum zaten övgülerini. en kısa zaman biriminde izleyeceğimdir.

Adsız dedi ki...

Film hakkındaki düşüncelerinizi yazın bi kenara gelin tartışalım şurası olmuş şurası olmamış diye, eğlenceli olur sanırım, umarım?