Pazar, Ağustos 19, 2012

Madem Üniversiteye Gideceksin -

Madem üniversiteye gideceksin bunları yap-yapma ;
-Güzel arkadaşlıklar kur, kuramazsan da boş ver
-Kendinden çok bahsetme, sessiz sakin bilinmez olmak her zaman +'dır -bence
-Kendinden emin ol
-Siyasete bulaşma, diğer toplumsal saçmalıklar silsilesine de, örgütler, vakıflar, düzenbazlar ve diğerleri
-Sakın sigaraya başlama, öldürürüm olum seni! Kafanı kırarım! Sakın!
-Erasmus'la iki üniversiteden birine git, biri Köln'de. Aklında bulunsun, Köln'e gitme hayalleri kurduğunu biliyordum bu yüzden bunun için gerekirse kıçını yırt!
-Sevebileceğin bir kız bul ya da o seni bulsun aslında bundan bahsetmek saçma geliyor, kader kısmet diyip konuyu kapa.
-Bloga bunun dışında kişisel yazı yazma, yazarsan da adam gibi yaz, üniversiteli oldun ya bir farkın olsun
-Almanca'yı sular seller gibi konuşabilirsin ama grammar'i sakın unutma artikeller önemli kafanı dıp-tıs'layacak olan da artikeller
-Yapabiliyorsan yine Mersin'de Şehir Planlama için uğraş hani, uğraşma demiyorum hobi olarak yine uğraş, biliyorsun puanın kesilecek.
-Derslere asıl, ev deniz kıyısında olabilir, illa her akşam çıkmana da gerek yok biraz edepli ol evde oturmasını bil
-Dolaptan bir viski aşır öyle git euheueh bu en eğlenceli kısmı, çalmak değil ödünç alıyorum. Şaka bir yana istesem verirler mi ki bir şişe ballantines? Ailem? Anne?
-Korun
-Bira içerken foto çekilme, çekilirsen de sosyal ağlara atma atacaksan da... -şahsi görüşüm-
-Cin tonik tadı nasıl acaba diye merak et ama sakın içme
-Ev tutacaksan da sahil kenarı olsun, hep hayalini kurduğun gibi, balkonda oturup artikel öğrenmek denize almanca sövmek gibi hobilerin olsun, denize sövme ama yazık günah hani sen artikellerle kafa yorarken sahil kenarında öpüşenlere küfret almanca-arapça falan,
-Mersin'de arap var, bu yüzden kimin ne olduğunu bilmeden arapça küfretme
-Kuzenle birlikte kalacaksan ve kız arkadaşı da seni kabul ederse reddetme, bir şekilde sosyalleşmen için ilk adım olabilir ya da hiç alakası yoktur hani, dert etme
-Sinema kulübüne kaydol, kaydol dediğim de hani bir şekilde çaktırmadan kulüple ilgilen hani, aktiviteler senin elinden çıkacak hale gelsin -umarım bu kadar zamanın olur
-2013 Akdeniz Oyunlarını kaçırırsan kafanı duvara taşa ve bilimum yere vur,
Sporcularla tanışma fırsatı bulursan da, bişey yapma tanış hani, spor hakkında sohbetler, şakalar.
-Almancayı su gibi konuşan komşun olduğu halde, arapçayı su gibi yazıp okuyan anadili arapça olan komşun olduğu halde insanların müsait olmaması veya farklı sebeplerden sıçmana neden oldukları için, söv elinden bir şey gelmez ama şu arapça işini hallet ki Rusça'yı sıyır aradan.
-Fransızca da seviyorsun ama seçmeli olarak almak eğer zorlayacaksa? Bunu düşünmek için çok zamanın olacak
-Gez, toz gelecek sene ama sakın Almanca'yı öğrenmemezlik etme öyle bir lüksün yok
Almanca bilgisayar oyunu -Unreal Tournament3 ve bilimum bilgisayar oyunlarını Almanca oyna- sevdiğin şeylerle bütünleştir ki, günlük hayatının bir parçası haline gelsin
-Almanya'daki akrabalar, eş, dost kim varsa skype ile bağlantı kur, konuşacak duruma gel en azından, selam artikeller- korkmuyorum la sadece garip geliyor
-Bir daha bu kadar uzatma

10 yorum:

otomatik portakal dedi ki...

ilk dördü mutlaka olmalı.
hatta şu sessizlik politikası aralarında en artısı aynen.

almancanın canı cehenneme ya -.- o artikelleri ezberliycem diye kafa göz kalmadan çalışıyosıın soraa bi bakmışsın uçmuş gitmiş hepsii.. reva mı hağ. reva mı..

şayzee :(

Adsız dedi ki...

Bötü o kadar kötü olamaz şu artikeller bence değildir hani, şimdiden sevdim yiğidoları! İlk 6 diyorum gerisini salla eehehe şaka tabii ama ilk 6 güzel :)

Mia Wallace dedi ki...

ahah eğlenceli yazı olmuuş :)

msela "kimseye güvenme"

fakat cin tonik nedir yani tadına bakabilirsin fazla çarpmıyor bile :)

Adsız dedi ki...

Mia, ben de eğlendim yazarken :)
Cintonik çarpmasından değil ki, maksat merak kendime işkence benimki ehe :)

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Güzel yazmışsın. Uzun yazıları okurken sıkılırım ama sende hiç sıkılmadım. Hatta daha uzun olsa bile devam ederdim. :D

Adsız dedi ki...

Spot Işığını Arayan Kız sana kısaca nasıl seslenebilirim? :)
Kendime öğüt verir gibi olmuş, yorum gelince tekrar okuyorum "ne yazmışım ben?!" şeklinde oluyorum :D
Sıkılmamana sevindim, beğenmene de. Bir şekilde bunun 2. 3. versiyonunu yayınlarım sanırım :)

Erdi Karadeniz dedi ki...

Süper olmuş bu. Üniversiteye başlayacak olan herkes okusun bunu :)

Adsız dedi ki...

Erdi, teşekkürler :) hedefim 2023320434 şaka tabii, kendime öğütler olarak başladım da bu kadar sevdiyseniz hep yaparım-yemek gibi-

Adsız dedi ki...

Ekliyorum, arada Adana'ya git, sosyalleş Pastel ile görüş.

Pastel'i unutma. Pastel sana yardımcı olabilir. Kan çekebilir. Hm, belki.

Pastel pastel pastel derdim ama susuyorum :)))


O değil de abi helal olsun!

Almanya'ya birlikte gidelim 2 sene sonra ama ben de staj için düşünmüyor değilimmmmm :D

Adsız dedi ki...

Olur mesafe 2 saat sanırım hatta daha az :)
Eyvallah, bakalım Erasmusa gitmem lazım, senin de staj işi olsun :D Ben dönmem geri, arkama bile bakmam! :D