Pazar, Temmuz 21, 2013

Çorbasal Meseleler part-2

Selam,
mutluluktan çimlerde topuklarım kıçıma değecek kadar hızlı koşturuyorum...demek isterdim de yok ya, ayın 21'i olmuş, elim boş bok gibi kaldım ortada iş yok güç yok yakında psikiyatristin kapısını çalarım en kötü ihtimalle tekmelerim stresten ne bok yiyeceğimi bilmez durumdayım da yazınca geçiyor sanki...durakladığım yerde küfretmekten vazgeçiyorum yoksa...bu dünyanın gelmişine de uzayın derinliklerine de sıçayım...
Almanca blog vardı ya, bir hevesti açtım gibi oldu, yahu resmen birşey yapmak istemiyorum, ne bok yicem olm ya blog? şşt?
Bu zamanlarda internetten kurtulmayı çözüm olarak görüyordum da işe yaradığı zamanlar oluyor işte, bazen.
Uzun zaman oldu, B.'yle konuşmuyorum. Konuşsam ne iki kelime edemiyorum, anasını satıyım anasını satıyım anasını satıyım satıyım anasını satıyım beynimin olmayan hani...noktalama işaretlerini de yanlış kullanmaya bayılıyorum hatta kullanmamaya daha çok bayılıyorum o zaman daha çorba oluyor daha çok yansıtıyor sıçmıklı duvarlarını beynimin, olmayan hani.
Yıl olmuş 2013 baba eline bakıyorsun boyun posun devrilsin allah seni bildiği gibi yapsın bi de ben dil biliyorum yeaa diye geçiniyorsun grzkalı aptl slk..
Açtım Little Miss Sunshine soundtrack ooohh oohh ooooh misss, ama o bile işe yaramadı, mod aynı.
Doctor Who izlerken bir tek o an mutlu oluyorum, dizi izlemekten de film izleyemiyorum artık, sıkılıyorum anasını anasını anasını satıyiiim, dizilerin.
B.'ye yine gelecek olursam, ne bok yicem ben, kız Almanya'ya da gitmiyor artık anlatmıştım bunu, mutluluktan takla atacaktım bakan vardı ya hani...iyi de gitmiyor diye daha mı kötü oldu acaba diye düşünüyorum ki son gelişmeler olumlu, kanka nbr yhaaa moduna girmemek için de kızla az görüşüyorum.
Param yok, Ankara yalan olabilir, bok oldu Ankara, dar geldi bana Ankara hatta hiç gelmedi, ben gitmedim.
Daft Punk'a sardım, he yavrum he sen lisede dinliyordun, hoşuma gitti hele şu Get Lucky var ya bokunu çıkarana kadar dinliyorum ama son zamanlarda onu bile dinlemez oldum. Albümü indirdim de bakalım.
Eea, kimseyle de görüştüğüm yok bi de, arkadaşlar vesaire, iyice yalnız modunda evde dört duvar arasında dizi izleyerek bazen de müzik dinleyerek geçiyor da, geçmiyor günler beaa!
Belki de kardeşimi beraberimde götürme planlarım da yatacak maddi imkansızlıklara sokayım.
Ne yapayım ki,
Hayat sevince güzel sevince mutlu günler kuş kelebek börtü böcek seversem her şey yoluna girecek mi, hatta bir taşı sevmem yetecek mi? Yetmeyecek sevgili Ayşecik, kandırmışlar seni saf köylü kızım benim, alyazmalım, hokka burunlum...
Eve geldim bir de ne göreyim Aa AAA(deterjan reklamı edasıyla) gitarım, o çok severek çalamadığım gitarım rüzgardan devrilmiş sapı sizlere ömür...ben de laptopu üzerine koydum, o küççük yusyuvarlak delik hizasında laptop standı olarak kullanıyorum güzel oldu, oraya fan taksam ?! Çok orjinal olurdu fikir de aman ya bir ay için, peh.
Yine Daft Punk-
Neyse, Deezer var güzel program, otlanıyorum deneme sürümünden orda güzel güzel müzik tavsiye ediyor falan.
Başka bi'şey yok sanırım.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Hacı sen uçmuşsun ya.
Aynı parasızlık, aynı fakirlik bende de var:/
Tatil yapma hayallerim fethiyeden antalyaya antalyadan mersine mersinden arsuza gittikçe kalitesini düşürüyor 1-2 güne "evde otururum lan sikerim sınavı" kafasına girerim heralde.

Umut dedi ki...

Öyle de hacı napalım, ben tatili erken yaptım -gezelim görelim modunda 1 hafta izmir, bir günlük aydın- şeklinde. Ama sonuçlarının bu kadar ağır olacağını bilseydim şimdi yapardım yapacağımı :D mersin fena değil de arsuz da fena değil, yine iyisin hani.

Unknown dedi ki...

arsuz kötü arsuz tanıdık dolu :/

glennis. dedi ki...

Umut'um ne yaptin kendine la.

Bak yavrım, kitap onercem sana. noooolur oku boğhunu yiyim oku taam mi :') "umut sarikaya- benim de soyleyeceklerim var" olmekten geberdim cok iyi geldi. uc tane kitabi var ilk ikisini okudum ucuncuyu de alcaam. aslinda uykusuz da cizer Umut cugum ama kalemi de fena degil cok seviyorum. bayagi guldurdu beni kerata. sana da iyi gelecegini dusunuyorum.

Kizla ilgili gelismeleri simdi duydum. kafani rahatlat biraz ya rilakss ol. almanca blog actin diye kullanmak, asik olabiliten var diye zorla olmak zorunda degilsin sakin kardees. :)) olursa guzel olur evet, hoslandigin biri var onunla muhabbetin de varsa ilerletmeye devam. tamam sevgilin olmasi bi acidan iyi ama, hatta umut kitapta soyle yaziyordu aktariyorum.. "yana yikila gecen yillar sonunda ilk defa bi kiz arkadasim olmustu, bir kadin, sadece bana ait olan bir kadin...kadinim..istesem gotunu ellerim,zerre sesini cikarmaz. cunku o benim kadinim.o an uzakta olan kiz arkadasimi dusundum " kulagi filan var " diye aklimdan gecirirken telefona yoneldim.. " yani demem o ki :D sevgilin olmasi her an istedigini yapabilmen guzelli bisey ama sikintilari da buyuk be abi.iliski yuk insana. hele erkeksin yani maddi sknti falan diyorsun aman diyim her kiz benim gibi anlayisli ve "alman usulu odeyelim"ci degil haberin olsun :P ( evet kendimi ovdum so what mina koyim)

daha gencsin iyi basarili ilerliyorsuun. Oha amk daha demin oturumu kapata basiyordum tum yazdiklarim gidiyordu, fiuvv.. ucuz kurtulduk. neyse. bak, bir haftadir felcli ve epilepsi krizi gecirmis dedeme bakarak, obsesif bozukluga ve sizofreniye sahip kuzenimle ayni odada kalarak hayatimi sadece su telefondan internete girebilerek geciriyorum. alt kattaki kiracimiz esi oldukten sonra delirmis televizyonda sertab ereneri sevgilisi saniyor onunla televizyondan konusuyor ve gun boyu dansedip, bazen polisler beni ariyor diye evde saklaniyormus. haline sukret amk. kedim oldu.. Felix gitti hayatimdan. YİNE DE HAYAT DEVAM EDİYOR ULEN.

Umut dedi ki...

Mokoçamolokko! Tanıdık kötüdür, uzak durmak iyidir.

Hazal, sen sadece "hazal" değilsin, tavşansın, kardeş bazen ikisi birdensin-fikir bizden önce bulundu ve kötü fikir :D- neyse konumuza dönecek olursam, kız aslında canımı sıkmıyor, bugün konuştuk uzun süre konuştuk sonu nasıl olursa olsun iyi olcam ben zaten. Ama bu ara çok karışığım ve başka hayatlardan verilen örnekler bende işe yaramıyor malesef. Etrafımda konuşabileceğim çok az çok çok az insan var, ailemdeki kimseyle eskisi gibi değilim, yabancı gibi istenmeyen gibi hissediyorum kendimi, bu ara hepimiz sıkıntılıyız anlaşılan bütün ailem, yoksa zor zaman mı görmedik anasını bile becerdik o zamanların ama gel gör ki kurtuluştan sonra doğan güneş kadar gözalıcı ve parlak değil hiçbir şey, hep filmler yüzünden holivud yüzünden öyle oldu.
düşünsene zombiler dünyayı ele geçirmişler hiçbir şey eskisi gibi değil artık, sığınak da bulundu kurtulduk, iyi de benim sığınağa ihtiyacım yok, bildiğin o isviçreli bilim adamlarının ürettiği kırışık kremleriyle zombi tedavi etmeye çalışıyorum, durumum o kadar vahim olduğunu anlayıp şimdilerde hiçbir şey yapıyorum, oturup dizi izliyorum, ne zaman başladığımı hatırlamadığım ne zaman istersem o zaman bitirebileceğim bir dizi.
demem odur ki, bu zamanlarda kendimi o kadar boş ve gereksiz görüyorum ki, ne doğru dürüst aşık olabiliyorum gördüğün gibi ne de...meh!
Yapmak istediklerimi tasarlıyorum, konseptler, taslaklar...kafam o kadar boş ki bunlarla dolduruyorum sonra hepsini birden yakıyorum, kurtuluyorum, düşünsene sırf param olmadığı için kontroller-hacettepe- askıda kaldı, çalışıyor olsaydım bunların hiçbiri başıma gelmezdi ama tanrı bile kuşanmış silahlarını benle dalga geçiyor resmen, iş bulamadım ya düşünsene?!
neyse, içimde azıcık inanç vardı onu da kaybettim, hiçliğe inanıyorum.

glennis. dedi ki...

saçmalama.

orda olsam bacağına kan toplayana kadar bi cimcik atardım ÖKÜZ! şu laflara bak ya, gören de kolu bacağı yok sancak.

bilgili kültürlü adamsın lan sana mı iş yok.bir kitapçı, dvd satan bir yerler bulsana lan. sendeki film bilgisi kimde var? tur işine girsene? turist gezdirsene?? arap, alman turistleri gezdirebilirsin

ailen her zaman ailen olacak, öyle hissetme sakın yok öyle bir şey ne fazlalığı.. okul kazanmış bir senedir üniversitede okuyan onların başarı kaynağısın sen.

şöyle tek bir tanıdığın olsa istanbula gel dicem sana. ama diyemiyorum amk.

zor zamanlardan sonra güzel zamanlar başlar diye bir şey yok. öyle bir sıralama yok..
olaylar birbirleriyle dolaşarak ilerlerler bazen gözümüze güzeller bazen kötüler batıyor işte. hayat mücadelesi.

şuan ben seni anlayamam, senden çok uzaktayım, yakında olsam bile anlayamazdım. senin içindekileri çektiğin sıkıntıları ve hüznünü senden başkası anlayamaz. ama anlamaya çalışabilir.. ben çalışmak istiyorum. abi telefonum var sende aç anlat dertlerini bu kadar mı zor, arama mı diyeceğim sana ya..

insan anlattıkça rahatlar. sen de anlat bana. burdakilere. çevrende anlatmayı isteyebileceğin insan varsa ona..

toparla kendini. para kazanmaya bir yerden başlamamız lazım.benim de öyle.. sen devlet bursuna falan başvurdun mu? burs için araştırmalar yapsana. sonradan ödemeli olsa da bir bak bakalım

Umut dedi ki...

Burs aliyorum, sondan baslayalim;
Burs ok, basbakanlik bi de, sansli olanlardanim yani.
Is konusuna gelecek olursam gec kaldim sezon bitti, erken yapmam gerekirdi basvurulari da kacirdim iste lanet olsun-
Mersin'e erken donerim de ev tutarim diye dusunuyordum ama Agustos kapida, az zaman kaldi, okul bu sene biraz gec acilcak o teselli olabilir de...sorun yok gibi aslinda ama ben basa sardim ne oluyor hicbir fikrim yok.
Nerde yasadigimi bi gorsen :D dvd falan? yok yok iste, turkcell var ama ilk ve son isbasvurumdu lisedeydim iste almadilar tabii. Sansimi denicem ve yarin bakcam bakalim biktim ya, gercekten- ama Mersin'e donmeyi istiyorum her seyden cok-